TREK SUPERFLY FS 7

29er PO MODYFIKACJACH.

Home > Moje rowery > Obecnie w garażu > Trek Superfly FS 7

Mój pierwszy nowy rower ze sklepu od 2006 roku. Pierwszy 29er. Od razu po zakupie przeszedł podstawową kurację odchudzającą, która zapewniła mu znaczną poprawę zwinności na szlakach i dość spory spadek wagi. Jestem bardzo zadowolony z zakupu i z przekonaniem stwierdzam, że to najlepszy rower MTB jaki miałem do tej pory. Specyfikacja poniżej.

Korki do kierownicy – ESI
Koszyk na bidon – Bontrager XXX
Hamulec przedni i tylny – Shimano XT
Tarcze hamulcowe – Avid G3CS 180/160mm
Pancerze i linki – Jagwire
Kaseta – Shimano XT 11-36
Łańcuch – Campagnolo C10
Korby – Shimano XT 38/24
Przerzutka przednia – Sram X7
Przerzutka tylna – Shimano XT Shadow+
Widelec – RockShox Reba RL Solo Air w/pushloc
Rama – Trek Superfly FS 7 2014 18,5″
Gripy – ESI Chunky
Kierownica – Ritchey WCS 720mm
Stery – FSA
Pedały – Shimano XTR
Siodło – Selle Italia SLR TT
Sztyca – Thomson Masterpiece 31,6×367
Zacisk sztycy – Bontrager
Manetki – Shimano XT
Zaciski kol – Rock Shox 15mm + Trek 142x12mm
Podkładki pod mostek – Brak
Mostek – Uno 7
Opona przednia – Bontrager XR3 Team Issue 29×2,35
Opona tylna – Bontrager XR1 Expert 29×2,2
Top cap – Soul-Kozak – 4g
Dętki – Noflats Glut 😀
Koło przednie
Piasta – Novatec NT-D711SB 15mm
Obręcz – FRM EVO 29
Szprychy – 32x Sapim D-Light
Nyple – Pillar ALU Black
Opaska – Notubes
Koło tylne
Piasta – DT 240s
Obręcz – FRM EVO 29
Szprychy – 32x Sapim D-Light
Nyple – Pillar ALU Black
Opaska – Notubes

53x11.pl - BLOG KOLARSKI | Stworzył i prowadzi Michał Masłowski